duminică, 25 ianuarie 2009

intrebare eliminatorie (5p)

Subiect preluat din lista de subiecte date in anii trecuti la SE.

1. sala si ora la care s-a tinut cursul de SE

duminică, 18 ianuarie 2009

dilema

De ce studentii pleaca de la prezumtia ca asistentii/profesorii sunt niste persoane diabolice?

marți, 13 ianuarie 2009

cursuri in amfiteatru?

Articolul acesta a aparut imediat dupa o discutie avuta cu Bogdan Nitulescu (titularul cursului de Compilatoare) si un student care participa la laboratorul pe care-l sutin. Una din obiectiile studentului era ca la unul din laboratoare nu am facut nicio prezentare ci doar le-am cerut sa rezolve exercitiile. Nu a fost chiar lucrare pentru ca exercitiile erau publicate pe pagina laboratorului si le-am dat voie sa foloseasca internetul (adica google). Am fost intrigat, de ce un student ar obiecta ca n-am facut prezentare la laborator cand la curs prezenta este foarte scazuta, iar (nu mi-e teama sa recunosc), cunostiintele de compilatoare si abilitatile mele de prezentator sunt mult sub cele ale lui Bogdan Nitulescu? Se pare ca cei de la MIT se confruta cu aceeasi problema: cursurile in amfiteatre nu au prea mare succes, iar studentii se bazeaza foarte mult pe ceea ce invata la laborator. Diferenta este ca la Poli vina a fost atribuita studentilor, iar profesorii ne 'stimuleaza' facand prezenta si dand lucrari. Am zis o prostie, si-mi cer scuze pentru asta (multumesc lui Razvan pentru observatie). La MIT, ca si la Poli, conteaza prezenta la curs pentru nota finala.

Ce parere aveti despre cursuri si lucrarile de la curs? Sunt relevante?

ps. Nu propun sa trecem la TEAL fiindca, spre deosebire de MIT, Poli nu are absolventi care sa doneze $10 million.