marți, 20 februarie 2007

MESM si iarasi MESM...

Poli...este atat de bine si frumos ...incat nu-mi vine sa mai plec...

O intamplare care mi-a ramas vie in amintire are legatura cu materia mea preferata...MESM. Se facea ca dam colocviu...cu profa, o stim cu totii... fetita profului (cine altul decat profu de curs...cu totii in Poli...asa de tare tin unii la altii ca nu suporta sa stea prea departe... sa nu li se faca prea dor apoi...saracutii...). Nu trebuia sa stim foarte multe...decat sa refacem toate lucrarile, sa stim teoria, sa-i stim pe de rost forumlele de calcul al erorilor pentru osciloscop, sa-i suportam zbieretele interminabile prin care incerca sa ne comunice ca suntem prosti... sau poate nu... sa incercam sa terminam lucrarea si sa nu ne lase... ca de'... au napadit-o dracii si nu prea are astampar, trebuie sa si-i descarce pe cineva...
Cu toate astea, la laboratoare nu am invatat numai sa folosim un osciloscop, sa folosim limbajul ladder (lucruri care ne sunt cu adevarat folositoare)... Am mai invatat ca fetitei lu' tata ii place sa vorbeasca mult la telefon, ca o sa predea electronica, desi a urat-o toata viata...crede despre taicasu' ca este prost si bou...Parca era o vorba... aschia nu sare departe de trunchi... Lucruri care ne sunt indinspensabile in pregatire noastra ca viitori ingineri... nu?

But...'dont worry be happy'

Niciun comentariu: