marți, 18 decembrie 2007

omul cu gandacii

acum vreo 5 luni scriam de un tip care era sa-mi traga tapa cu apa cu var pentru omorat gandacii din camera. atunci m-am dus la politie si l-am reclamat si chipurile politia s-a dus dupa el.

ieri surpriza: ma pregateam sa ma duc la o petrecere si cand acelasi om bate la usa. il iau la intrebari: "ce vrei, dom-le? n-am fost odata la politie?". omul se pierde putin si incepe sa o intoarca. nu prea era coerent in idei, dar am sa incerc sa enumar:
- lucreaza pe cont propriu (de aceea nu are legitimatie). anul trecut isi uitase legitimatia acasa
- nu are treaba cu politia (cred si eu)
- ceea ce face el nu e furt. e la fel ca atunci cand eu dau cursurile unui coleg si cer 2 beri in schimb (asocierea asta n-am inteles-o)
- solutia e ceva pe baza de cristale (de aia se lasa varul la fund)
- solutia e inventia lui personala
- solutia are un nume parca luat din desene animate: "pacapacabuf" (asta am inteles, s-ar putea sa fie totusi altceva mai "stiintific").

Cum zicea un prieten, ar trebui sa exista un ghid al studentului in Regie/Bucuresti in care sa explice chestii de genul acesta pentru ca studentii sa nu mai ia plasa usor.

Un comentariu:

sekat spunea...

meseriaş beţivu ăla, sună a fost upbist