luni, 23 iunie 2008

teme pe bani

aparuse o discutie pe lista noastra de discutii. cineva vroia sa cumpere o tema, iar curajul lui de a fi deschis fata de o seria intreaga a starnit diferite opinii (si alte cereri). chestia ca platesti pe cineva sa-ti faca o tema e clasica. am colegi care fac, am avut si eu ocazia (dar nu si timpul la momentul respectiv). mi s-au cerut teme si la so (unde am fost laborant), dar acolo am refuzat din principiu. e o intreaga industrie. ma gandeam impreuna cu cativa colegi sa facem un site gen rent-a-coder. s-ar putea face bani frumosi, iar avantaje sunt de ambele parti. poate in cazul asta mai multi studenti s-ar tine de facultate si nu s-ar mai angaja 1.5xfull-time.

hai sa facem un chestionar:
1. cam cat costa o tema (indica si materia)?
2. esti deacord sa face un site ce faciliteaza vandutul temelor?

raspund eu primul:
1.
sisteme de operare - 150-300 lei
proiectarea sistemelor de operare - 200-400 lei
protocoale de comunicatii - 80 lei

2.
evident :)

Update: Desi nu am copiat ideea, se pare ca deja s-a incercat a fi pusa in practica: http://interfeteevoluate.com/. (10x PA08).

Update: Sa strangem datele:
proiectarea translatoarelor - 550-600 lei
proiectarea sistemelor de operare - 200-400 lei
sisteme de operare - 150-300 lei
arhitectura sistemelor de calcul - 150-300 lei
interfete evoluate - 150-200 lei
protocoale de comunicatii - 100-200 lei
metode numerice - 100-200 lei
programarea calculatoarelor - 50-100 lei
utilizarea sistemlor de operare - 50-80 lei

Update:
placuta la proiectarea cu microcontrolere - 350 lei

13 comentarii:

Anonim spunea...

1.
uso - 50-80 lei
mn - 100-200 lei

2.
90%

Unknown spunea...

1.
pc - 50-100 lei

2.
pentru 5% din valoarea tranzactiilor i'm in

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
V spunea...

ia uite ca deja exista si asa ceva:)
http://interfeteevoluate.com/
content-ul mai lipseste

Unknown spunea...

Pai hai ca ma apuc si eu sa-mi vand temele de pe vremea mea. Sper ca mai sunt valabile :-)

Sa ne anunti cand se lanseaza site-ul de intermediere.

Anonim spunea...

SO - 200 -> 300 RON
PSO - 300 -> 400 RON
PC - 100 -> 200 RON
PT - 550 -> 600 RON
IE - 150 -> 200 RON

Liviu spunea...

Hmm, acel site nu cred ca vinde teme... :))

Pe vremea mea, adica in sem 1 an anului universitar 2007-2008, cand eram eu anul 5... adica nu chiar asa demult...

... s-a facut concurs la IE (Interfete Evoluate) - erau multe echipe si trebuia sa facem un site, nu conta pe ce tema era acel site

=> evaluarea avea si o componenta Google: search dupa "interfete evoluate" si obtinerea de punctaje mai mari pentru cine e in varf!

...unii au fost mai inventivi si au facut acel site pe care-l referi tu aici in acest post.

Echipa mea a inventat conceptul de a ne lua numele dupa ce sa da la search, iar noi am avut site-ul: http://www.interfete-evoluate.com/ care momentan e picat vad. => noi am iesit pe locul 3 la search, iar cei referiti de tine aici pe locul 1. (Felicitari inca o data lor!)

Concluzie: pe vremea mea acel site nu vindea teme, ci era doar varianta acelei echipe pentru concursul de la IE...

Anonim spunea...

ASC - între 150 și 300 RON - am auzit de la cineva care intermediase tranzacții de teme.

Anonim spunea...

eu am facut/vandut placute la PM (proiect complet cu toate documentatiile) - 350 ron

Alex Cretu spunea...

Care se pricepe sa faca teme la apd ? am si eu nevoie de vreo 2-3 si poate daca e serios ma ajuta si pe sem 2 cu vreo 4 bucati la so.

Alex Cretu spunea...

dati-mi un raspuns pe florin5000@gmail.com

Alex Cretu spunea...

dati-mi un raspuns pe florin5000@gmail.com

Alex Cretu spunea...

dati-mi un raspuns pe florin5000@gmail.com