sâmbătă, 9 august 2008

speed run

Eu alerg regulat (sau cel putin incerc) prin campus. Initial am lucrat la distanta pana am atins 10km (cand am alergat in jurul Lacului Morii), iar acum incerc sa-mi maresc viteza. Stiu ca mai sunt studenti in regie care alearga si ar fi misto daca am face concursuri de viteza :).

Sunt vreo 4 trasee (masurate de mine pe wikimapia):
  • unul foarte scurt de 0.7km

  • unul mediu de 1.8km

  • unul mediu de 2.4km

  • unul lung de 3.2km


Un concurs ar trebui sa dureze cel mult 30m (recordul personal pe distanta de 3.2km este de 16m si 20s, dar daca alerg incet fac cam 20m).

Cineva interesat?

ps. Poate va intrebati: singura mea problema cu cainii din campus a fost ca au latrat odata la mine cand am trecut printre ei. Nu am fost alergat, nu am fost muscat, etc. Asta nu inseamna ca nu sunt atent si nu mi-e putin teama de ei. (Exista o mica alta poveste pe care am s-o relatez intr-un alt post.)

Niciun comentariu: