duminică, 10 iunie 2007

contrastul

Recomandat este sa citesti mai intai urmatorul post.

Aceeasi problema, am lipsit de doua ori de la laboratul de IA (inteligenta artificiala), odata pentru ca nu m-am simtit bine si odata pentru ca am plecat la Sibiu la festivalul de Jazz. Am constatat ca in cele doua zile mi-a pus 0 din 10. Per total media mea a fost afectata cu 20/14*3 > 4 puncte (din 100) ceea ce m-a impiedicat sa iau o nota maxima. Pe mine m-a ofticat chestia asta, in primul rand pentru ca am cunostiinte solide de informatica (orgoliul) si in al doilea rand pentru ca notarea a fost facuta de aiurea (respectul). Cum vine asta: colegi care stau si copiaza temele, vin cu laboratoare facute de acasa (sau stau cu altii care se descurca), iau note mai mari ca mine (care m-am chinuit sa fac toate laboratoarele si temele) doar pentru ca au fost prezenti la ora. Ok, recunosc am copiat o tema pentru ca nu mi-am planificat bine timpul cu o tema la PC si n-am mai avut timp. Dar pentru asta m-a ars, nu m-a deranjat (nici n-am obiectat), desi alti colegi au luat nota maxima chiar daca tema lor era identica cu a altor multi colegi.

Am incercat sa-i explic profei (nu sunt din acela care doar se plange (desi ma plang foarte mult si foarte des), cateodata imi mai si cer drepturile). Dumneaei mi-a spus clar ca are incredere deplina in asistentii ei (bun, aruncam vina pe asistent). Asistenul mi-a spus ca nu e vina lui pentru ca n-a avut calculatoare si in plus ne-ar fi spus la primul laborator ca la el nota e proportionala cu prezenta la laborator. Nu domnule Serban, nu puteti invoca lipsa de calculatoare. Sa va pun urmatoarea intrebare: cum nu v-ati dat seama ca temele sunt copiate cand, la ultimul seminar, ati primit de 3-4 ori consecutiv aceasi tema de la colegi diferiti. Eu cred ca nu v-a pasat. In final am ajuns (eu si domnul asistent Serban) la concluzia ca eu doar avut ghinionul sa-mi fie el laborant.

Better luck next time!

Niciun comentariu: