miercuri, 20 iunie 2007

scrisoare catre PC

Am primit o scrisoare pe grupul de discutiei a seriei. Se pare ca domnul profesor a suparat pe multi cu modul de notare. Adevarul e ca m-a chinuit si pe mine gandul ca mi-a dat 0.2 pe un subiect la care am rezolvat putin gresit (pe scurt, trebuia sa modific un mesaj dintr-un protocol de autentificare si am modificat putin mai mult decat se cerea).

Si scrisoarea:



Stimate Domnule Profesor/ Domnilor Profesori,

Va adresam aceasta scrisoare pentru a va ruga, in numele (anului III/seriei CB), sa modificati incepand cu anul viitor modul de evaluare al studentilor la examinarea finala la materia Protocoale de Comunicatie.

Mentionam ca suntem de parere ca este incorect fata de studenti sa primeasca doar trei subiecte, arbitrar alese din toata materia. Mentionam de asemenea ca nu consideram acceptabil ca media de promovabilitate sa fie atat de scazuta, mai ales in conditiile in care nu au promovat multi studenti ce obtinusera un punctaj foarte mare sau maxim pe parcursul semestrului, atestat al muncii si al unui nivel bun de cunoastere al notiunilor si metodelor predate la curs.

Dorim cu aceasta ocazie sa felicitam colectivul profesoral al materiei de Protocoale de Comunicatii, pentru cea mai riguroasa materie pe care am urmat-o pana acum in facultate, cel mai pregatit curs si cele mai pregatite laboratoare.

Constienti si recunoscatori de cunostintele ce ne-au fost oferite, dorim sa facem un apel pe aceasta cale spre reglementarea situatiei examinarii finale, pentru ca e ca o umbra trista care atarna asupra celei mai riguroase materii din facultate.

Speram la o situatie imbunatatita a colegilor nostri mai mici,

Cu stima,

Noi (anul III/sau seria CB)



Update: intre timp scrisoarea a fost pusa online, iar eu am realizat ca m-a cam taxat la subiectul acela. O parte din vina tot imi partine ca n-am avut spirit de prezenta.

Niciun comentariu: