luni, 18 iunie 2007

regie

In anul I am stat in Regie. A fost un soc pentru mine. Eu mi-am facut liceul tot in Bucuresti si am stat la un internat in care conditiile erau foarte bune. In regie, studentii nu invatasera sa-si faca nevoile cum trebuie (presupun ca si acum au copiat unii de la altii).

Sa lasam studentii, cum se face curatenie? Dimineata vine o tanti si intinde jegul de pe jos cu ajutorul unei carpe umede (probabil dupa deviza: daca totul arata la fel atunci nu observa nimeni jegul). Apoi ia doua galeti de apa si le arunca in cate o toaleta. La dus nu trebuie curatat pentru ca oricum acolo se spala oamenii si deci e curat (oare?).

De curand am fost nevoit sa ma mut pentru cateva zile 'napoi in regie. Am redescoperit aceleasi mesaje scrise pe care le-am vazut acum 2 ani jumate. Presupun ca o curatenie/dezinfectie generala nu s-a facut (niciodata). Am auzit ca se va face vara aceasta. Deja ma astept la o vara foarte lunga, pana in decembrie. Ma astept ca la inceputul anului universitar sa ne spune: cautati-va unde sa stati, noi n-am terminat de renovat.

Unii se chinuie sa rezolve problema din camine si propun sa se introduca o taxa speciala de vreo 7-8 lei pentru a asigura curatenia si paza. Nu inteleg care e ideea, exista femeie de serviciu care nu-si face treaba si paznic care doarme. De ce trebuie sa platesc ca unii sa-si faca datoria pentru care chiar sunt platiti de catre facultate? De ce facultatea nu face nimic in privinta curateniei? De ce studentii (sau eu) trebuie sa traiasca (traiesc) intr-un focar de infectie?

Niciun comentariu: